ماشین برای شما

ماشین برای شما

ماشین برای شما

ماشین برای شما

ماشین برای شما

  • ۰
  • ۰

اجاره ماشین برای عروسی همیشه یکی از دغدغه های اصلی زوج های جوانی است که تصمیم به ازدواج گرفته اند و در گیر تدارکات مراسم عروسی خود هستند. جدا از اجاره ماشین عروس تهران، بحث گل ارایی آن و این که چه مدل تزیین ماشین عروس مناسب فصل عروسی و تم عروسی است موضوعی است که باید برای آن فکر و برنامه ریزی کرد.

همان طور که در مقالات قبل نیز اشاره کردیم، پیشنهاد ما برای اجاره ماشین عروس، اجاره خودرو در اختیار است تا بتوانید از لحظات شیرین خود در ماشین عروس شیک خود لذت ببرید.

اجاره ماشین عروس با ایده های خاص

در مقاله زیر می خواهیم تم ها و مدل های خاصی که می توانید برای ماشین عروس خود عملی کنید را به شما معرفی کنیم که البته با اجاره ماشین عروس کلاسیک این تزیینات خاص تر خواهند شد و می توانید با در نظر گرفتن قیمت و عوامل دیگری که برایتان اولویت دارد از ایده های ما استفاده کنید.

3 ایده جذاب برای ماشین عروس
اگر برای تزیین ماشین عروس خود هیچ ایده ای ندارید و از تزیینات ساده با گل های مختلف خسته شده اید، در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید.

تزیین ماشین عروس با قوطی های حلبی
حتما در فیلم های هالیوودی دیده اید که زوج های جوان وقتی از کلیسا بیرون می آیند، با خوش حالی سوار ماشین عروس سفید خود می شون دکه به پشت آن قوطی های حلبی آویزان کرده اند. شما هم از این مورد خاص می توانید برای ماشین عروس خود به همراه تزیینات بادکنکی و گل های سفید استفاده کنید.

تزیین ماشین عروس با بادکنک
در واقع بادکنک ها عنصر های اصلی برای تزیین ماشین عروس نیستند و به عبارتی تکمیل کننده آن هستند. شما می توانید در کنار گل های هلالی و تزیینات مختصر با گل های سفید و شیری، با بادکنک های شیری و یا طلایی تزیینات خود را تکمیل کنید.

تزیین ماشین عروس با تاج گل
یکی از ساده ترین و تزیینات مینیمال زیبای ماشین عروس استفاده از تاج گل بر روی ماشین است که با توجه به مدل ماشین خود می توانید در قسمت های مختلف ماشین آن را نصب کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی