ماشین برای شما

ماشین برای شما

ماشین برای شما

ماشین برای شما

ماشین برای شما

  • ۰
  • ۰


اجاره خودرو اتومبیل های بی ام و متقاضیان زیادی دارد. بی ام و یکی از شرکت‌های خودروسازی آلمانی است که  در سال 1916 در زمینه تولید خودرو شروع به کار کرد و امروزه پس از یک دهه فعالیت به یکی از ابر قدرت‌های جهان در زمینه خودروسازی برای خرید و اجاره خودرو تبدیل شده است. شاید بسیاری از مردم گمان کنند بی ام و اسم اصلی این برند است؛ در حالی که نام اصلی آن بایرشه موتورن ورکه است که کوتاه شده آن بی ام و می‌باشد و بیشتر مردم آن را با نام مختصر شده آن همان بی ام و می‌شناسد.


طراحی لوکس و جوان پسند خودروهای بی ام و باعث شده  تا در زمره محبوب ترین اتومبیل‌های جهان قرار بگیرد. خودروهای سواری بی ام و علاوه بر طراحی لوکسی که دارد از ویژگی‌های منحصر به فردی نیز برخوردار می‌باشد. کارخانه خودروسازی بی ام و تا به امروز مدل‌های مختلفی از محصولات خود مانند شاسی بلند، کوپه و اسپرت را به بازار جهانی معرفی کرده است که هر کدام از آنان ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردارند و در صنعت اجاره خودرو نیز استفاده می شوند. در این مقاله قصد داریم که به تک تک ویژگی‌های یکی از خودروهای شرکت بی ام و بپردازیم. خودروی X6 یکی از محصولات بی ام و محسوب می‌شود که مزایای متفاوتی نسبت به بعضی دیگر از مدل‌های بی ام و دارد؛ در این مقاله با امکانات و دلایل علاقمندان دنیای اجاره خودرو به این اتومبیل آشنا خواهیم شد.

بررسی خودرو بی ام و x6 برای اجاره خودرو

اجاره خودرو بی ام و  X6
خودروی بی ام و X6 در سال 2010 توسط شرکت بی ام و آلمانی طراحی و به سراسر دنیا عرضه شد. طراحان شرکت بی ام و سعی بر این داشتند تا بی ام و X6  را ترکیبی از مدل‌های اسپرت، شاسی بلند و کوپه تولید کنند تا این خودرو ویژگی‌های منحصر به فردی داشته باشد و در نگاه اول بتواند تحسین فعالان دنیای اتومبیل را برانگیزد. خودروی بی ام و ایکس 6 به دلیل ویژگی‌هایی که دارد و همین طور شاسی بلند بودن گزینه مناسبی برای کسانی که می‌خواهد از خدمات اجاره خودرو استفاده کنند باشد؛ چرا که عموما خودروهای شاسی بلند از بدنه مقاومی برخوردارند و برای کسانی که می‌خواهند از اتومبیل به صورت خانوادگی و یا چند نفره استفاده کنند گزینه مناسبی باشد؛ چرا که فضای کافی دارد.

البته لازم به ذکر است در صورت سفر های دسته جمعی و گروهی، به جای اجاره خودرو از خدمات اجاره ون استفاده کنید.

مشخصات فنی بی ام و X6 برای اجاره خودرو
برای کسانی که خودروی بی ام و X6 را برای اجاره خودرو انتخاب کرده اند باید گفت مشخصات فنی و نقاط قوت این خودرو اهمیت زیادی دارد؛ به طور کلی محصولات بی ام و تماما از کیفیت بالایی برخوردارند؛ اما یک یا چند ویژگی و آپشن گوناگون آن‌ها را از یکدیگر متفاوت می‌کند. موتوربی ام و X6، 6 سیلندر و 24 سوپاپه است و حجم آن 2979 سی سی می‌باشد. موتور این خودرو به طور طبیعی تنفس می‌کند و از طریق دو دیفرانسیل نیروی خود را منتقل می‌کند. حداکثر قدرت بی ام و ایکس 6، 306 اسب بخار (میزان کار انجام‌شده در واحد زمان) در 5800 دور در دقیقه است و حداکثر گشتاور یا نیرو آن 400 نیوتن متر 5000 دور در دقیقه است.

*از طرفی گیربکس یکی از قسمت های مهم در خودرو است که وظیفه دارد نیروی تولید شده موتور را به چرخ‌ها انتقال دهد؛ یکی از نقاط قوت خودروی بی ام و ایکس 6، جعبه دنده 8 دنده خودروکار آن است که باعث شده سرعت این خودرو به شدت بالا رود؛ طوری که 240 کیلومتر در ساعت باشد.*

خودروی بی ام و ایکس 6 از نظر موتور توانسته نمره خوبی به خود اختصاص دهد و بسیاری از علاقه مندان محصولات شرکت بی ام و، این مدل را یکی از قوی‌ترین خودروها می‌دانند.

اهمیت مصرف سوخت برای اجاره خودرو
برای اجاره خودرو علاقه بر میزان علاقه مندی به کرایه خودروهای لوکس باید نکاتی را درباره آنان نیز در نظر گرفت. میزان مصرف سوخت، یکی دیگر از نکاتی که در زمینه اجاره خودرو مخصوصا برای افرادی که تمایل دارند مسافرت بین شهری انجام دهند. اگر بخواهیم سراغ میزان مصرف سوخت خودرو محبوب بی ام و ایکس 6 برویم، این خودرو عموما مصرف سوخت قابل قبولی دارد. میزان مصرف سوخت خودروی بی ام و X6 به سه دسته مصرف سوخت داخل شهری، مصرف سوخت خارج از شهر و مصرف سوخت ترکیبی تقسیم می‌شود. این خودرو در داخل شهر به طور معمول 13.2 لیتر در هر صد کیلومتر، در خارج از شهر 8.3 لیتر در هر صد کیلومتر و 10.1 به صورت ترکیبی سوخت مصرف می‌کند. شاید برایتان جالب باشد تا حجم باک خودروی BMWX6  را نیز بدانید؛ حجم باک آن 85 لیتر است و در هر کیلومتر 236 گرم CO2  تولید می‌کند که باعث شده استاندارد آلایندگی یورو 5 را دریافت نماید. خودروی بی ام و ایکس 6 برای علاقه مندان به دنیای محیط زیست و کاهش آلودگی یکی از گزینه‌های مناسب شناخته می‌شود. 

بررسی خودرو بی ام و x6 برای اجاره خودرو
طراحی بی ام و X6
شرایط بیرونی و جلوه بی نظیر خودروهای بی ام و همواره یکی از محبوب ترین ماشین‌ها محسوب می‌شوند. بدنه و اتاق داخلی خودروی ایکس 6 طراحی منحصر به فردی دارد. صندلی اتاق داخلی این خودرو با روکش چرم پوشیده شده است و گرمکن داخلی آنان لذت و آرامش خوبی به سرنشینان می‌دهد. به همین دلیل این خودرو گزینه مناسبی برای مشتریان اجاره خودرو با راننده می باشد. از طرفی این خودرو تهویه و فیلتر هوای بسیار مجهزی دارد که زمانی افراد داخل آن می‌نشینند می‌توانند تنفس طبیعی داشته باشند. طراحی داخلی بی ام و طراحی بیرونی آن باعث شده تا تنوع بیشتری نسبت به سایر خودروهای شاسی بلند داشته باشند. تحقیقات نشان داده بیشترین رنگ مورد علاقه برای این خودرو سفید و مشکی است و البته افرادی نیز وجود دارند که از رنگ‌های قرمز و .... این خودرو نیز استفاده می‌کنند.

امکانات بی ام و X6  برای اجاره خودرو
پس از میزان مصرف سوخت، امکانات یک خودرو در کیفیت آن تاثیر زیادی دارد؛ به جرات می‌توان گفت هر خودرویی که امکانات بیشتری داشته باشد؛ رفاه بالاتری برای سرنشینان خود خواهد داشت. خودروهای بی ام و به عنوان اتومبیل‌های شناخته می‌شود که از امکانات خوبی برخوردارند و در لیست لوکس‌ترین خودروها برای اجاره خودرو، امتیاز خوبی به دست می‌آورند. با توجه به نکات گفته شده خودرو بی ام و ایکس 6 مانند سایر خودروهای لوکس آلمانی از امکانات قابل قبولی برخوردار است. امنیت در خودروهای بی ام و تاثیر زیادی در کیفیت آن‌ها دارد. طراحان خودروی بی ام و ایکس 6 برای افزایش ضریب ایمنی خودرو، کیسه‌های هوایی برای سرنیشنان جلو، کیسه هوای جانبی و کیسه هوای پرده‌ای در دو بخش جلو و عقب کار گذاشته‌ اند که در زمانی که خودرو دچار تصادف و ضربه می‌شود؛ آن‌ها می‌توانند به خوبی از سرنشینان محافظت کنند.

*همچنین خودرو ایکس 6 مکانیسمی دارد که در آن باد چرخ‌ها را به طور مداوم به راننده نشان می‌دهد و در صورتی که باد چرخ‌ها کمتر از میزان مورد نظر آن باشد به راننده هشدار می‌دهد.*

از طرفی سیستم استارت بدون کلید برای افرادی که به خودروهای تمام اتوماتیک علاقه دارند باعث می‌شود تا از رانندگی با این خودرو لذت ببرند. یکی دیگر از ویژگی‌های خودروی BMWX6 برای علاقه مندان، سنسور پارک در جلو و عقب خودرو است. همانطور که می‌دانید یکی از مشکلات اصلی رانندگان پارک خودرو است؛ سیستم سنسور پارک به رانندگان کمک می‌کند تا بتوانند به خوبی خودرو را بدون آسیب در جای مناسب پارک کنند. همچنین آینه‌های برقی و تنظیم خودکار آنان کمک دیگری برای رانندگان این خودروها شناخته می‌شود. از طرفی رانندگی و نشستن بیش از حد باعث بروز مشکلاتی برای کمرد و ستون فقرات افراد می‌شود؛ طراحان خودروی بی ام و ایکس 6 برای این مشکل نیز راه حلی داشتند؛ صندلی‌های منحصر به فرد این مدل از خودروی بی ام و با قابلیت تنظیم جهت به صورت برقی و با گرمایش صندلی، برای نشستن سرنشینان موقعیت بسیار مناسبی را فراهم می‌آورند. روکش‌های چرم صندلی این خودرو باعث می‌شود زمانی که افراد داخل آن قرار می‌گیرند آرامش را احساس کنند.

شرایط اجاره خودرو بی ام و X6
به طور کلی برای کرایه ماشین باید مراحلی را طی کرد. اجاره خودرو بی ام و X6  نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای اجاره خودرو و قرارداد رسمی بی ام و ایکس 6 باید چندین نکته را در نظر بگیرید؛ خودروهایی که شرکت‌های رنت اجاره می‌دهند ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد؛ بعضی از شرکت‌های خودروهای لوکس را با راننده اجاره می‌دهند بعضی دیگر خدمات اجاره ماشین با راننده و بدون راننده هر دو را باهم ارائه می‌دهند. برای اجاره خودرو بی ام X6 بهتر است درباره شرکتی که می‌خواهید از خدمات آن استفاده کرده پرس و جو کنید و سپس مطابق با شرایط آنان اقدام نمایید. از طرفی از آن‌جایی که خودروهای لوکس، قطعات و لوازم یدکی آنان از هزینه بالایی برخوردارند؛ بهتر است اجاره خودرو و شرایط بیمه را نیز در نظر بگیرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی