ماشین برای شما

ماشین برای شما

ماشین برای شما

ماشین برای شما

ماشین برای شما

  • ۰
  • ۰
اجاره خودرو و تحویل و عودت ماشین
اجاره ماشین را می توان در زمره خدماتی قرار داد که با وجود نو پا بودن در ایران، به خوبی توانسته جایگاه خود را در زمینه خدمات رسانی پیدا کرده و شرکت های اجاره خودرو که در ایران فعالیت می کنند، تمام تلاش خود را می کنند تا در این زمینه، به خصوص اجاره ماشین بدون راننده و اجاره خودرو در اختیار بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند. 


شرکت های اجاره خودرو معمولا یک دفتر به عنوان شعبه رسمی خود دارند که تمامی خدمات مانند اجاره ماشین در اختیار، اجاره ون و یا اجاره اتوبوس را از آن جا انجام می دهند، اما با بالا رفتن تقاضا برای اجاره خودرو در شهر های مختلف ، این شرکت ها نیز به گسترش خدمات خود پرداخته اند.

اجاره خودرو و تحویل و عودت ماشین

در ادامه این مقاله می خواهیم به این سوالات پاسخ دهیم که اگر از خدمات اجاره خودو شرکت سعادت رنت استفاده کنیم امکان تحویل خودرو و عودت آن در محل مورد نظر ما امکان پذیر است؟ آیا می توان خودرو را در یک شهر تحویل گرفت و در شهری دیگر تحویل داد؟ با ما همراه باشید.

امکان تحویل و عودت خودرو در محل مورد نظر وجود دارد؟
در پاسخ باید بگوییم که بله. شما هنگام استفاده از خدمات اجاره خودرو می توانید ماشین خود را در محل مورد نظر تحویل بگیرید و در مکان مورد نظر خود بازگردانید.

آیا تحویل وعودت خودرو در مکان مورد نظر مشمول هزینه اضافی خواهد شد؟
اگر مدارک لازم برای اجاره خودرو را ارائه دهید و خودروی خود را در دفتر مرکزی تهران تحویل بگیرید و یا برگردانید هزینه ای اضافی لازم نیست به شرکت اجاره خودرو پرداخت کنید.

اما اگر در مکان هایی غیر از شعبه مرکزی شرکت اجاره خودرو سعادت رنت تصمیم به تحویل و عودت خودرو نمایید، بنا به مسافت، باید هزینه ای مازاد کرایه خودرو پرداخت کنید.

در چه مکان هایی امکان تحویل و عودت خودرو وجود دارد؟
شما می توانید در فرودگاه مهرآباد و یا فرودگاه امام، منزل و یا هتل خود در تهران، شهر های شیراز، اصفهان، بندرعباس و دیگر شهر های ایران اقدام به تحویل و عودت خودرو نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی