ماشین برای شما

ماشین برای شما

ماشین برای شما

ماشین برای شما

ماشین برای شما

  • ۰
  • ۰

اگر برای سفر های زمستانی خود قصد اجاره خودرو دارید و می خوهید مسافت به نسبت طولانی را در جاده های بین شهری ایران به رانندگی بپردازید، باید نکات ایمنی بیشتری را به نسبت سفر در فصل های دیگر رعایت کنید. در کل با فرا رسیدن فصل زمستان و بارش باران و برف و لغزنده شدن معابر و خیابان های شهر، تمامی رانندگان باید با احتیاط و دقت بیشتری رانندگی کنند.


چرا اجاره خودرو در فصل زمستان
خودرو های شخصی به دلیل تردد روزانه در داخل شهر ممکن است برای سفر در جاده های لغزنده بین شهری مناسب نباشند. به همین دلیل شما با اجاره خودرو برای سفر های زمستانی خود به هر کدام از شهر های ایران می توانید این اطمینان را داشته باشید که خودرویی که از شرکت اجاره خودرو دریافت می کنید از نظر فنی کاملا سالم بوده و مناسب ترین گزینه برای سفر جاده ای شما خواهد بود تا بهترین تجربه را از اجاره خودرو برای سفر های زمستانی را به دست آورید.

اجاره خودرو در فصل زمستان

اگر می خواهید خودرویی را اجاره کنید، در ابتدا باید وضعیت کلی وسیله نقلیه را بررسی کنید. شرکت اجاره ماشین باید به شما این اطمینان را بدهد که ماشین شما از همه لحاظ از جمله سلامت باتری، ضد یخ داخل رادیاتور، روغن موتور، چراغ های ماشین و چرخ های اتومبیل و سیستم های ترمز و گرمایشی و دیگر موارد کاملا چک شده است.

علاوه بر این موارد شما هنگامی که به اجاره ماشین با راننده یا بدون راننده می پردازید، شرکت اجاره خودرو باید وسایل لازم برای رانندگی در جاده های برفی و لغزنده را در اختیار شما قرار دهد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به زنجیر چرخ و جعبه ابزار اشاره کرد.

اگر هم برای سفر خود قصد اجاره ون را دارید، باز هم شرکت اجاره خودرو تمامی لوازم و ابزار مورد نیاز را در اختیار شما خواهند گذاشت تا سفر بی خطری را کنار عزیزانتان داشته باشید.

توصیه های ایمنی برای اجاره خودرو در فصل زمستان
حتما قبل از شروع سفر، وضعیت مسیر خود را با شماره تلفن گویای 141 چک کنید.

اگر خودتان راننده ماشین هستید، حتما با سرعت مطمئن رانندگی کنید و مسافت بیشتری را برای ترمز اختصاص دهید.

در جاده های لغزنده و مه گرفته، فاصله خود را با ماشین جلویی افزایش دهید.

البته لازم به ذکر است اگر به فکر اجاره ماشین در اختیار باشید می توانید با خیال راحت تری سفر خود ر آغاز کنید، زیرا چک کردن و رعایت تمامی توصیه های ایمنی بر عهره راننده ی شما خواهد بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی