ماشین برای شما

ماشین برای شما

ماشین برای شما

ماشین برای شما

ماشین برای شما

  • ۰
  • ۰


اجاره ماشین برای سفر به روستای کندوان از سفرهایی است که برای شما خاطره انگیز خواهد بود، روستای کندوان در استان آذربایجان شرقی قرار دارد و به دلیل خانه های صخرع ای حیرت آورش بسیار زیبا و معروف است. 


این روستای جذاب در نزدیکی شهر تبریز قرار دارد و یکی از بهترین مقاصد برای سفر با ماشین به خصوص همراه با خانواده است. البته اگر قصد دارید از سمت جاده های زیبای شمال و شمال غربی کشور به این روستا سفر کنید پیشنهاد ما این است با اجاره خودرو در اختیار، از تمامی زیبایی های جاده های جذاب این روستا لذت ببرید.

اجاره خودرو برای سفر به کندوان

البته لازم به ذکر است در فصول خاصی از سال به ویژه تابستان روستای کندوان مقصد بسیاری از مسافران جوان می شود و شما هم می توانید با سفر با دوستانتان و اجاره ون یا اتوبوس، متناسب با تعداد هم سفرانتان، یک سفر دسته جمعی خاص را تجربه کنید.

حال اگر قانع شده اید که با اجاره ماشین با راننده، راهی این روستای خارق العاده شوید، در ادامه این مقاله به معرفی این شهر تاریخی بی همتا می پردازیم.

علت معروفیت روستای کندوان
علت اصلی معروفیت روستای تاریخی کندوان خانه های صخره ای این روستا است که حاصل فعالیت کوه های آتشفشانی سهند و کوه های اطراف آن است.

تنها سه روستا در جهان وجود دارند که به این شکل هستند. یک روستا در آمریکا و روستای دیگر در کشور ترکیه قرار دارد. روستای کندوان سومین روستای صخره ای دنیا است. البته این روستا باز هم از دو روستای دیگر خاص تر است، زیرا دو روستای دیگر کاملا جنبه گردشگری پیدا کرده اند اما هنوز مردم محلی در روستای کندوان زندگی می کنند و شما با سفر به این روستا شانس تجربه زندگی در کنار مردم مهربان این روستا را دارید.

امکانات روستای کندوان
این روستا دارای خانه های محلی و هتل صخره ای معروف برای اقامت و رستوران های محلی برای خوردن غذاهای محلی خوش مزه، هم چنین مغازه های سوغاتی فروشی و تمامی امکانات مورد نیاز شما برای سفر است.
  • ۹۷/۱۰/۲۵
  • nilofar sadeghi

اجاره خودرو

اجاره ماشین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی