ماشین برای شما

ماشین برای شما

ماشین برای شما

ماشین برای شما

ماشین برای شما

  • ۰
  • ۰


اجاره خودرو در سال های گذشته پیشرفت چشم گیری داشته است و مردم برای سفرهای تفریحی و کاری، ترنسفر فرودگاهی، مراسم های عروسی و دیگر خدمات اجاره خودرو از این شرکت ها بهره مند می شوند. میزان کیفیت خودرو ها در صنعت اجاره خودرو از اهمیت زیادی برخوردار است. کیفیت و کاربرد خودرو ها در این مقاله قابل شرح است.  



کیفیت خودرو های اقتصادی
منظور از خودرو های اقتصادی خودروهای داخلی با قیمت های مناسب می باشد. قیمت ارزان این خودرو ها دلیلی بر کیفیت پایین آن ها نیست و نسبت به قیمت، امکانات و ویژگی های بسیاری را در اختیار مشتری قرار می دهند. خدمات اجاره خودرو های اقتصادی به دو صورت با راننده و بدون راننده ارائه می شود. از جمله خودرو های اقتصادی پرطرفدار در حوزه ی اجاره ماشین در اختیار می توان به موارد زیر اشاره داشت:

کیفیت خودرو ها در صنعت اجاره خودرو

پژو پارس
پژو 206
پژو 206 صندوقدار
تندر 90
پژو 405
مگان
کاربرد این خودرو ها بیشتر در زمینه مسافرت های اقتصادی، سفر های بین شهری، گشت های داخل شهر و سرویس مدارس می باشد.

کیفیت خودرو های لوکس
خودرو های لوکس خودرو هایی از برنده های مطرح دنیای خودرو سازی هستند که با آخرین مدل ها در شرکت های اجاره خودرو ارائه می شوند. کیفیت خودرو های برند هایی مثل بنز، بی ام و، کیا، هیوندا و تویوتا نیازی به تعریف نداشته و برای همه واضح می باشد. از پرطرفدارترین خودرو های لوکس و مجلل موجود در صنعت اجاره خودرو می توان به موارد زیر اشاره داشت:

بنز اس500
بنز سی 200
بنز ای 350
بنز ای 250
هیوندا سوناتا YF
هیوندا سوناتا LF
هیوندا سانتافه نیو
تویوتا لندکروز
تویوتا پرادو
کیا سراتو
هیوندا جنسیس کوپه
هیوندا جنسیس
بی ام و Z4
بی ام و 528
بی ام و 530
بی ام و 330i کروک
پروشه باکستر
کاربرد این دسته از خودورو ها معمولا در اجاره ماشین عروس، جابه جایی رؤسای ارگان های بزرگ دولتی و غیر دولتی، ترانسفر فرودگاهی مسافران خارجی و سران کشور های دیگر، مسافرت های کاری و گشت های شهری لوکس می باشد.

کیفیت ون های تشریفاتی
ون های تشریفاتی یکی دیگر از خدمات شرکت های اجاره ماشین است که در ترانسفر فرودگاهی مهمانان مهم ارگان ها و سازمان های دولتی و خصوصی، مسافرت های گروهی، مسافرت های کاری با تعداد نفرات بالا، گشت های شهری و مواردی ازاین قبیل کاربرد دارند. همان طور که از نام این ون ها مشخص است، این خودرو ها بسیار با کیفیت هستند و از امکانات و ویژگی های لوکسی برخوردارند. از جمله خودرو هایی که در زمینه اجاره ون تشریفاتی پرطرفدار هستند می توان به موارد زیر اشاره داشت:

ون بنز ویتو
ون تویویتا هیس
ون مکسوس V80
هیوندا H350
فیات دوکاتو
کیفیت اتوبوس دربستی
از دیگر خدمات شرکت های مشغول به فعالیت در زمینه اجاره خودرو می توان به اتوبوس دربستی اشاره داشت. اتوبوس های موجود در این شرکت ها با بهترین امکانات و بالاترین کیفیت به همراه راننده اختصاصی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و در مواردی نظیر اجاره اتوبوس برای سرویس ایاب و ذهاب ادارات ، اجاره اتوبوس برای مراسم ختم و سوگواری، اجاره اتوبوس برای سرویس های دانشگاهی و اجاره اتوبوس برای تور های زیارتی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی