ماشین برای شما

ماشین برای شما

ماشین برای شما

ماشین برای شما

ماشین برای شما

  • ۰
  • ۰

اجاره خودرو اجاره ماشین اجاره خودرو ارزان فصل زمستان در راه است! جاذبه های دیدنی زمستانی ایران را از دست ندهید؛ سفر کنید و خاطراتی هیجان انگیز و به یاد ماندنی در کنار دوستان و عزیزان تان به ثبت برسانید. در گذشته عموم افراد جامعه بر این باور بودند که فصل های مناسب برای مسافرت تنها بهار و تابستان است اما با گذشت زمان، تغییراتی در دیدگاه افراد جامعه رخ داد و فصل های سرد سال را نیز برای مسافرت های مختلف امتحان کردند. در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین مقاصد سفر های زمستانی و بهترین خودرو های مناسب جهت اجاره در این فصل زیبا بپردازیم از این رو مثل همیشه با ما همراه باشید.


اجاره خودرو برای سفر های زمستانی

بهترین مقاصد زمستانی برای سفر با خودرو
روستای ماسال استان گیلان
یکی از دیدنی ترین جاذبه های زمستانی ایران روستای زیبای ماسال است. این روستا واقع در 55 کیلومتری شهر رشت است و دارای مناظر طبیعی بسیار زیبایی است از این رو به بهشت گم شده ی گیلان معروف است.

چشمه آب گرم استان زیبای اردبیل
استان اردبیل یکی از مقاصد زیبا و دیدنی در تمامی فصول سال می باشد. سفر به چشمه آب گرم اردبیل در فصل زمستان به شدت لذت بخش و خاطره انگیز خواهد بود.

شهر زیبای اسالم
یکی دیگر از شهر های زیبا و دیدنی شمال کشور شهر اسالم نام دارد. این شهر زیبا ارتفاعات مه آلود و چشم نوازی را در خود جای داده است و در استان گیلان واقع شده است.

دریاچه زیبای مهارلو استان فارس
استان فارس یکی از شهر های مهم گردشگری ایران است چراکه تخت جمشید و پاسارگاد را در خود جای داده است. دریاچه مهارلو واقع در استان فارس نیز از جاذبه های این استان است که در فصل زمستان یکی از زیبا ترین و دیدنی ترین مناظر طبیعی را خلق می کند.

کویر لوت استان کرمان
سفر به کویر لوت در فصل زمستان را از دست ندهید! اگر از علاقه مندان به کویر گردی هستید حتما در فصل زمستان به این مکان سفر کنید و در طول مسیر از تنوع آب و هوایی شهر ماهان و روستای سیرج لذت ببرید.

استان خوزستان
از آن جایی که استان خوزستان از گرم ترین استان های ایران است، یکی از بهترین مقاصد زمستانی به حساب می آید. در این استان علاوه بر جاذبه های دیدنی طبیعی، اماکن تاریخی بسیاری مثل کاخ آپادانا، کاخ شاوور، مقبره حضرت دانیال (ع)، تپه آکروپل و... نیز قابل بازدید می باشند.

آبشار آب گرم استان خراسان
آبشار آب گرم استان خراسان رضوی تنها آبشار آب گرم ایران است که دارای دمای 40 درجه سانتی گراد است از این رو یکی از مناسب ترین مقاصد برای سفر زمستانی شما می باشد. این آبشار در نزدیکی روستای آب گرم استان خراسان رضوی واقع شده است.

نکته مهم: پیش از انجام سفر های زمستانی حتما از شرایط جوی و اوضاع آب و هوای منطقه مورد نظرتان در چند روز آینده مطلع شوید تا از طوفان و بارش برف های شدید در امان باشد.

خودرو های اجاره ای پیشنهادی برای سفر های زمستانی
اگر قصد سفر به مناطق کوهستانی و سردسیر را دارید بهتر است خودرو های کلاس شاسی بلند مثل لندکروز و پرادو را جهت اجاره انتخاب کنید چراکه این خودرو ها در جاده های لغزنده و برفی عملکرد بهتری نسبت به دیگر خودرو ها دارند. برای سفر های دسته جمعی و گروهی به مقاصد زمستانی نیز می توانید از اتوبوس های دربستی و ون استفاده کند.

  • ۹۷/۰۹/۱۹
  • nilofar sadeghi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی